Lid worden & afmelden

LIDMAATSCHAP BEDRAG VERVALDATUM
Lidmaatschap € 150 1 februari
Jeugdlid t/m 18 jaar, student tot 24 jaar en parklid (elders lid noodzakelijk) € 75 1 februari
Competitie lid (elders lid noodzakelijk) € 37,50 1 februari
Niet spelend lid € 15 1 februari
Ereleden en lid van verdienste  gratis 1 februari

Lid wordenAanmelden van nieuwe leden (zowel junioren als senioren) kan via de website door het invullen van het Inschrijfformulier nieuwe leden.
Kies bij loginnaam en nieuw wachtwoord voor een willekeurige naam en wachtwoord. Je kunt het wachtwoord later veranderen; de gekozen loginnaam is moeilijker te veranderen: kies daarom hiervoor bv je eigen naam of je emailadres.

Bij het invullen van het aanmeldingsformulier wordt ook gevraagd om een een (pas)foto mee te sturen. Ondanks het feit dat hier geen rood sterretje (= verplicht) bij staat is het wel verplicht om een pasfoto in te leveren. De gemakkelijkste oplossing is om via dit aanmeldingsformulier een (pas)foto te "up-loaden". Klik daartoe bij het invullen van het aanmeldingsformulier bij pasfoto op "Uploaden". Hierna opent een nieuw venster waarin je via de knop "Bladeren" in je eigen PC de foto opzoekt en die aanklikt. Het bestand verschijnt daarna in het geopende venster en na het klikken op de knop "Uploaden" daaronder wordt dan de betreffende foto automatisch ge-upload.
Als nieuwe leden zich aanmelden geven zij daarmee te kennen dat zij zich conformeren aan de reglementen van LTC Losser. Een onderdeel daarvan is dat de nieuwe leden akkoord gaan met het automatisch incassosysteem van LTC Losser. Daartoe dient er dus ook een bankrekeningnummer te worden ingevuld!

AfmeldenAfmelding van het lidmaatschap en dienen uiterlijk 1 december doorgegeven te worden aan ledenadministratie. Na die datum binnengekomen afmeldingen kunnen niet meer in behandeling worden genomen!